Verzendbeleid
Verzend- en Retourbeleid
Wij doen zorgvuldig ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden doorgaans binnen 3 werkdagen verzonden. Helaas kan het soms voorkomen dat een product niet op voorraad is, waardoor de levering iets langer kan duren. Op de productpagina vindt u een indicatie van de levertijd. Mocht de levertijd om welke reden dan ook niet haalbaar zijn, dan stellen wij u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte.
Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn als volgt:
Binnen Nederland: € 10,50
Naar België: € 12,50
Indien u een gedeelte van uw bestelling retourneert en hierdoor onder de drempelwaarde voor gratis verzending komt, worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht. Bij verkeerd opgegeven adres- of e-mailgegevens door de klant, waardoor het pakket niet bezorgd kan worden, worden de retourkosten aan de klant doorberekend. Bij niet tijdig afhalen van het pakket bij een afhaalpunt zijn de retourkosten en de kosten voor een nieuw verzendlabel voor rekening van de klant. Na ontvangst van het retourpakket en het opnieuw verzenden van de bestelling, zijn ook de kosten voor het nieuwe verzendlabel voor de klant.
Levering
De levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Voor buitenlandse zendingen zijn de kosten en mogelijkheden afhankelijk van PostNL. Over het algemeen vindt de aflevering binnen Nederland plaats op de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 na verzending. Voor buitenlandse zendingen kunnen wij het exacte moment van aflevering niet garanderen, dit is afhankelijk van het adres en de bezorgdienst in het betreffende land.
Voor onze retourvoorwaarden kunt u terecht op onze pagina retourbeleid. Heeft u nog vragen over ons beleid, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via onze contactpagina.